czwartek, 5 kwietnia 2012

H&M

Witajcie :)
TALLY z  http://tallysfashion.blogspot.com/ swoim konkursem zainspirowała mnie do umieszczenia na swoim blogu MUST HAVE sezonu wiosna/lato 2012. Oczywiście są to ciuszki z H&M, ponieważ kocham tą markę, sklep, ciuchy, akcesoria, buty wszystko :) Wiem że teraz królują pastele, więc pewnie skuszę się na jakiś kolorowy mix w tym sezonie. Jednak będę wierna swoim ideałom i wybrałam ciuchy, które mi się podobają, a nie takie których kolory są modne w tym sezonie. To ja mam czuć się dobrze w swojej skórze i w tym co założę. 

1. PO PIERWSZE MARYNARKA :) MOŻE BYĆ KOBALTOWA BĄDŹ CZARNA




2. SWETERKI :) WYBRAŁAM KILKA BO CIĘŻKO SIĘ ZDECYDOWAĆ. KOLORY RACZEJ WYBIERAM NEUTRALNE. JEDNAK MOŻLIWE, ŻE SKUSIŁABYM SIĘ NA RÓŻ, MIĘTE BĄDŹ JAKIŚ MIX KOLORÓW.





3. JEANSOWE SZORTY -  MAM JUŻ KILKA PAR W SZAFIE, JEDNAK POSZUKUJĘ JESZCZE KROJU IDEALNEGO, TEN PASUJE MI JAK NAJBARDZIEJ.
SPODNIE - KONIECZNIE W TYM ODCIENIU
RAJSTOPY - OCZYWIŚCIE SREBRNE ZAPADŁY MI W PAMIEĆ I SERCE :) MUSZĘ JE MIEĆ!




4. CZARNA SPÓDNICA Z ZIPEM (EWENTUALNIE JAK ZNAJDĘ MIĘTOWĄ BĄDŹ KOBALTOWĄ TEŻ SIĘ SKUSZĘ)


6. SUKIENKA - CZERWONA NIEKONIECZNIE :) ALE KRÓJ IDEALNY DO MOJEJ FIGURY :)
IDEALNA NA WIELE OKAZJI



7. KILKA DODATKÓW :) TOREBKA W NEUTRALNYM KOLORZE I PIÓRKA OCZYWIŚCIE :)









8. NA KONIEC BUTY :) BALERINKI I WYGODNE TRAMPECZKI DO ŚMIGANIA NA ZAKUPY, ROWER CZY SPACERKI :)




W komentarzach piszcie swoje wymarzone ubranka, które macie w planach kupić w najbliższym czasie :)

POZDRAWIAM :)) WESOŁYCH ŚWIĄT życzę


2 komentarze: