poniedziałek, 16 kwietnia 2012

POSZUKIWANE! SZAFA.PL

Witam Was


Nie mam czasu ostatnio na dodawanie postów, ale dzisiaj jest tak okropna pogoda, że nie mam ochoty na nic, więc pozostaje mi tylko siedzenie na Internecie i przeszukiwanie szafy.pl. Znacie ten portal? Jeśli nie to polecam. Szafa.pl jest to strona poświęcona sprzedaży, wymiany czy kupna nowych jak i używanych ubrań, butów, kosmetyków, dodatków itd. Na forum dowiecie się również wielu interesujących rzeczy, więc zapraszam jak najbardziej :) Która z Was ma konto ?:) czekam na linki, może w Waszych "szafach" znajdę ubrania, których ostatnio szukam szukam i znaleźć nie mogę :) Nie mam za dużo aktualnie funduszy, więc ciężko znaleźć coś interesującego i taniego.

Moja lista poszukiwanych rzeczy jest bardzooo długaaaa, ale dzisiaj akurat skupiłam się na bejsbolówkach oraz bluzach z napisem I LOVE NY :) Także, jeśli macie ciekawe oferty, w korzystnych cenach to proszę o linki :) Noszę rozmiar L :)















Pozdrawiam i życzę miłego choć deszczowego dnia :) xoxo


2 komentarze:

  1. bejsbolówki <3
    fajna notka :)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ta w kolorze miętowym jest świetna ;)
    http://agnesstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń